Thursday, April 28, 2011

bla bla bla

aku memulakan hariku ini dengan bangkit dengan lazynya dari tempat tidow .. coz smlm aku rasa tired sangat .. 
      perkara mula2 aku buat adalah login fb .. 
     check tw n skang create pa2 ntah lam blog aku nie haa ... 
hari ini aku rasa nyampah sangat nk g jumpa pompuan tu ..  j------------------c 
  dya tlah memusnhkn hari aku .. hahahha
   tapi takpe .. hari nie aku wat keja cam smlm ..  iaitu
   semalam aku g jga gerai ..  
 jual aer .. sdap gk ..
       ini adalah pengalaman pertama aku jdi jurujual ..
pengalaman yg seronok gk laa ... 
 jualan hari ni .. hope .. mlebih bettter dr smlm ..
  sbb tu bos aku krgkn harga sket .. 
 apakah akn trjadi mlm nie ... 
hari ini ... sapa nak jawab ??
kau ada ???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...